Restaurantul turcesc Les Ottomans

Recent intorsi dintr-un tur de Turcia, invitatia e-Restaurant.ro la un pranz intr-un restaurant turcesc, a cazut mai mult decat bine. Ok… Ok… Nu eu am fost invitat, ci a mea prietena, dar am fost bifat la +unu. Mona s-a intamplat sa fie fanul cu numarul 8.000 al e-Restaurant. Asa ca un pranz copios ne astepta la Les Ottomans.

De inceput am stat putin la barfa, asteptand-o pe a mea iubita care purta batalii in trafic. Barfa insa nu a fost nesustinuta, ne-a lubrifiat un raki turcesc ca la mama lui, pe care l-am stins cu niste Efes ca sa pastrez tema turceasca.

Raki cu geata ca la mama lui si creveti cu cascaval...:D

Raki cu gheata ca la mama lui si creveti cu cascaval…:D

Dupa barfa si aparitia Monei, am trecut la aperitive, care au fost din belsug. De la o salata de vinete, foarte usoara si aromata, pana la celebrul humus, totul arata delicios. Cand am si degustat, totul era foarte fresh si gustos. Savoarea  era prezenta in toate preparatele, dar in top pentru mine au fost ciupercile cu maioneza si putin usturoi. Un deliciu adevarat.

Atat de multe alegeri... Si toate apetisante

Atat de multe alegeri… Si toate apetisante

Felul principal nu a dezamagit, aromele imi aduceau aminte de Turcia si frumoasele noastre peripetii, doar ca totul pe plai mioritic. Am servit un kebap pe pat de vinete, pe care as fi vrut sa-l fur. Cam mare sa-l pot ascunde sub bluza, dar foarte usor si cu multa verdeata, iar fisticul de deasupra il facea cu atat mai gustos.

Yummi yummi

Yummi yummi

M-am indragostit de crevetii cu cascaval, care aratau divin, iar gustul era pe masura. Ficare inghititura ma facea sa-mi doresc sa fie mai mare castronul si fiecare inghititura ma facea sa regret ca-l golesc. Pana la urma strecam o opera de arta foarte rustica, dar partea mea pofticioasa nu-mi permitea sa renunt la furculita.

mici si deliciosi

mici si deliciosi

Despre desert nu va mai vorbesc, nu vreau sa ma atace nimeni! Va pot spune doar ca a fost pe masura. Les Ottomans m-a intors in Turcia pentru cateva ore, singura diferenta… Mancarea de la ei este mult mai usoara, cand m-am ridicat de la masa nu m-am simtit cu 5kg mai greu.

Les Ottomans este o locatie grozava pentru stat la povesti si pentru delectat cu bunatati turcesti, mi-e nu-mi mai venea sa mai plec. E clar, intru la regim.

Pana data viitoare.

Dan P.

One thought on “Restaurantul turcesc Les Ottomans

Leave a Reply

