Show Pablo Francisco

Fa cunostinta cu unul din idolii tai... Trage un pui de somn...

Fa cunostinta cu unul din idolii tai… Trage un pui de somn…

Luni 4 Noiembrie, mare zi mare… De foarte multa vreme asteptam evenimentul, mi-am cumparat biletul cu doua luni inainte, iar apoi doar am numarat zilele. Pablo Francisco venea in Romania si nu aveam de gand sa-l ratez. Am plecat cu doua ore inainte de acasa, nu mai aveam rabdare… In fata Salii Palatului era plin de la 18:30, iar intrarea se facea de la 19. Nu eram singurul nerabdator. Intr-un final am ajuns in sala, care era plina ochi, nici nu aveam dubii.

Nu stiam nimic despre eveniment, decat ca va fi Pablo, restul era un mister. Mare mi-a fost surpriza cand pe scena s-a facut intuneric si a inceput sa cante ceea ce credeam ca-i Keep they heads ringin’ a lui Dr. Dre, nu era tocmai asta ci o adaptare romaneasca cam ciudata, nu stiu melodia si nici nu vreau s-o stiu.

Pe scena isi face aparitia Teo care vorbeste putin despre Pablo si importanta evenimentului pentru el, un eveniment atat de important incat a ales sa nu se pregateasca prea bine. Initial am crezut ca glumeste ca sa nu ridice asteptarile, nu prea a fost cazul. A facut o glumita buna despre degetul mic de la picior si cat de autodistructiv este. Apoi incepuse promitator cu babele mov… dar a terminat prost. Am citit o recenzie care lauda foarte tare performanta, tipul ori n-a mai vazut stand up pana atunci, ori e prieten cu Teo, altfel nu-mi explic.

Dupa aceea credeam ca va urma Pablo Francisco, omul pe care-l asteptam, dar n-a fost cazul. Initial am fost dezamagit sa-l vad pe un tip, Sean Savoy, de care nu mai auzisem vreodata. Incerca el sa para amuzant cu niste glume despre weed si Ferentari, cel putin facuse putin research. Dar dupa ce a trecut de emotii cred, s-a dezlantuit si a fost genial. Nu pot sa va povestesc cat de tare am ras si cat de mult m-a amuzat. Dar gluma mea preferata ramane despre stafii, de ce nu prea sunt filme cu stafii in care protagonistii sunt chinezi? Pentru ca acestia mananca orice, iar stafiilor le e frica. Apoi vezi o stafie in wok, iar amestecand stafia cu putin orez chinezul canta: Yammi… Yammi, scary ghost… Yammi… Yammi, scary ghost. Cantecelul mi-a ramas in cap multa vreme si materialul lui Sean la fel. Imi pare rau ca n-are mai mult succes, dar sper din tot sufletul sa mai aud de el si sa-l vad printre cei mari ai stand up-ului, pentru ca pare sa merite.

Nici cu Sean nu mi-e rusine sa dorm ;)

Nici cu Sean nu mi-e rusine sa dorm 😉

Sean m-a lasat hilizid si pe scena a intrat Pablo Francisco, omul pe care il asteptam, omul pentru care am dat 150 de lei pe bilet, nu pentru materialul jenibil al lui Teo, nu pentru a ma hilizi la glumele lui Sean Savoy (care a fost grozav din punctul meu de vedere), ci pentru Pablo… Ce pot spune, imi doream foarte tare sa il vad, aveam in minte celelalte stand up-uri ale lui. Speram sa spuna din glumele vechi, speram sa aud despre Maria, speram sa aud despre Quebo Spalsh (You sexy motherfucker), despre piercing-uri si despre tehno.

Nu pot spune ca am fost incantat de Pablo Francisco, sincer parea plictisit putin, nu prea punea mare suflet in material, sau cel putin asa mi s-a parut mie. A petrecut prea multa vreme facand misto de Smart… Smart car… What a piece of shit! Nu tocmai la ce m-as fi asteptat de la el. A adaugat si din materialele sale vechi, a plusat si cu clasicele lui imitari si m-a facut sa ma gandesc cum ar suna sexul cu Arnold.;)) Nu pot spune ca a fost chiar rau materialul, poate doar dezamagitor pentru ce asteptari aveam. In schimb a terminat in ropot de apaluze, urale si hohote cand ne-a incantat cu saga Little Tortilla Boy. Nici nu puteai sa te bucuri ca-l auzi spunandu-si gluma celebra pentru ca toata lumea aplauda… Nu rau pentru el, dar nasol pentru un fan care il auzea prima data si ar fi vrut sa se bucure din plin de gluma lui.

La final am astepta impreuna cu alte sute de oameni, am luat autografe si am facut poze si m-am amuzat c-am putut sa-mi fac vocea de Pablo in fata lui Pablo, cu el continuand gluma. Eu: One man… One Desire… Pablo vazand-o pe Mona: One woman’s hair! ;)) Epic moment.

Sean si Pablo, le voi vinde intr-o zi pe E-bay ;))

Sean si Pablo, le voi vinde intr-o zi pe E-bay ;))

Pana la urma a fost o experienta grozava, l-am vazut pe Pablo Francisco pe scena, am aflat de un nou stand up artist care pare sa fie grozav, Teo nu ne-a facut tocmai de ras, dar nici nu a smuls prea multe rasete. Nu pot spune c-a fost genial cum citeam o recenzie azi p U25 cred, dar a fost un eveniment la care m-as mai duce, chiar si asa.

In speranta ca intr-o zi va veni si Louie C.K. sau Chris Rock. A man can hope.:D

Pana data viitoare.

Dan P.

Leave a Reply

