Un weekend verde cu Yves Rocher si Mai Mult Verde

Nu sunt eu cel mai activ din punctul acesta de vedere, ai putea spune ca sunt o persoana mai eco-friendly pentru ca merg cu bicicleta, dar la atat se reduce incercarea mea de a-mi reduce amprenta de carbon. Asta pana in weekend… Cand am raspuns afirmativ invitatiei Monei si a celor de la Yves Rocher in colaborare cu Mai Mult Verde.

Echipa de plantare

Echipa de plantare

Ne-am mobilizat spre Comana, unde ne asteptau multi copacei dornici sa fie plantati. Oameni frumosi si harnici au fost multi, 120 de persoane transportate in doua autocare mari, incantati sa ajute la dezvoltarea padurii. Lumea era entuziasmata si hotarata sa-si atinga scopul: plantarea a 7000 de puieti de stejar. Pamantul nu prea a fost de acord cu noi, testand hotararea noastra. Radacinile multe, au facut ca plantarea sa fie mai istovitoare. Dar pana la urma, nimic ce merita avut, nu vine usor!

Ca dovada a hotararii, recunosc cu rusine ca am reusit sa rup o cazma… Nici macar partea de lemn, ci cea metalica. Imi cer scuze oficial celor de la ocolul silvic, dar am avut cele mai bune intentii.

Unii planteaza, altii supervizeaza.;))

Unii planteaza, altii supervizeaza.;))

Tot evenimentul a fost organizat impecabil, plantatorii obositi s-au putut bucura de un mic dejun bogat stropit cu cafea si ceai si un pranz copios (pentru mai multa energie). Ma simt bine ca am putut ajuta si chiar voi mai participa la astfel de evenimente.

Am avut parte si de un eveniment haios, uitandu-ma in spate sa ma pot mandri de lungimea randului plantat de echipa mea, vad un domn grizonat care tragea de copacelul pe care-l numisem King Tut, asta pentru ca-i facusem o mica piramida la baza. Uitandu-ma mai atent, domnul deja imi scosese din pamant doi copacei si incerca sa-l elibereze de incatusarea solului si pe cel de-al treilea. Imi exprim dezaprobarea repede, iar domul grizonat imi raspunde:”dar ce, are semn langa, inseamna ca trebuie sa plantez!”.

A venit si un domn de la ocolul silvic care i-a explicat, ca semnele raman langa copacei pentru a sti locatia lor exacta. A parut ca intelge si a plecat lasand in urma sa doua gropite, unde candva erau copaceii mei. Am incercat sa-i caut si sa-i salvez, dar n-au fost sorti de izbanda, HE KILLED MY TREES!!!! Dezamagit ca n-am putut fi o forta salvatoare, am plantat alti copacei in gropitele lasate si mi-am continuat treaba. Mai mult nervos decat amuzat!

Galeata magica

Galeata magica

Am avut parte de un weekend frumos si obositor. Un weekend in care am simtit c-am facut ceva, ceva ce va creste.

Oricand voi mai accepta invitatia celor de la Mai Mult Verde, ceea ce va doresc si voua!

Pe data viitoare.

Dan P.

3 thoughts on “Un weekend verde cu Yves Rocher si Mai Mult Verde

  1. Pingback: Să plantăm pentru planetă | MaiMultVerde

Leave a Reply

