25 de minute de agonie, povestea continua

Am fost uimit azi, dupa primul exercitiu din seria Focus T25 si o zi de mancat uman, rezultatele nu au intarziat sa apara. De data asta mi-am jurat ca ma voi concentra si pe nutritie, asa ca ieri la micul dejun am savurat un iaurt. Pranzul am incercat sa fie sanatos, asa ca m-am orientat spre un piept de pui cu orez. Seara, chiar daca avusesem parte de o zi activa, nu prea aveam pofta de mancare, asa ca mi-a ajuns un ayran gustos. Rezultatul l-am vazut pe cantar, initial am crezut ca afisajul arata gresit, asa ca m-am cantarit din nou. Rezultatul a fost acelasi: 91kg, dupa o zi de Focus T25 si mancat uman.

Omul care ma ucide incet...

Omul care ma ucide incet…

Ma frapeaza rezultatul, dupa o singura zi am reusit sa pierd pe drum 2,5kg. Stiu, stiu! Sunt abia la inceput si organismul se va obisnui cu efortul, iar rezultatele vor fi din ce in ce mai putin notabile. Ei bine, lasati-ma sa ma bucur!!!:D

Telul meu este sa ajung la 80kg, nu vreau mai putin! Cand ajunsesem la 74 aveam impresia ca hainele ma poarta pe mine si totul are tendinta sa atarne, la haine ma refeream, nu la piele.:P Oricum stiu c-o pot face, ramane sa-mi demonstrez inca o data. Lenea m-a adus iarasi la aproape 0,1tone asa ca va trebui s-o inving pe coana mare!!!

Ieri exercitiul a fost Cardio 1.0 si a scos untul din mine in doar 25 de minute. Azi am avut parte de Speed 1.0 avand si parte de streaching, am presupus ca nu voi mai avea cele 3minute de cooldown streaches, ei bine m-am inselat. Deci nu-s tocmai 25 de minute sunt vreo 28. Oricum mult mai bine decat 45de minute-0 0ra cat tinea Insanity.

Poate voi mai inspira pe cineva sa se apuce de treaba sau poate doar voi reusi sa-mi ating telul, oricum presimt ca ma asteapta un drum greu. Daca exercitiile de inceput sunt asa, mi-e teama de ce va urma. Dar merit pedeapsa.;))

De data asta nu m-am mai deshidratat la fel de tare, dupa antrenament scapasem de 300 de grame. Avem aici si dovada:

Ugly feet you haz Mr Dan

Ugly feet you haz Mr Dan

Pana data viitoare.

Dan P. cu 2,8kg mai usor. ;))

Leave a Reply

