5 greseli ce trebuie evitate pe social media

Nu am mai vorbit pana acum de social media pe blog, este o cale foarte usoara de a atrage trafic catre site-ul sau blogul tau. Cu cat ai reach-ul mai mare, cu atat poti atrage mai mult trafic. Te poti inscrie in grupuri profesionale, poti porni concursuri, orice pentru a creste numarul de fani. Dar sunt cateva “strategii” ce ar trebui evitate cu orice pret. M-am gandit sa compliez o lista de mici greseli tehnice care pot costa.

I Like

1. Daca incepi un tweet cu o mentionare:

Pentru a evita titulatura de “NOOB” pe Twitter, orice utilizator trebuie cunoscuta diferenta dintre un raspuns(reply) si o mentionare. De exemplu, daca incepi o postare cu @PanaaMea, acesta va fi vazut doar de prietenii comuni avuti de tine si PanaaMea. Acest tip de tweet este considerat un raspuns.

Daca folosesti @PanaaMea oriunde altundeva in tweet, ai parte de o mentionare. Iar aceasta poate fi vazuta de un public mult mai larg. Acest tip de greseala iti poate micsora semnificativ reach-ul si sansa de a promova o idee.

Cei de la Ikea au gasit o cale sa treaca peste asta, ei pur si simplu incep fiecare tweet cu un punct. Cum se poate vedea in imaginea de mai jos.

ikea

2. Cercurile de prieteni in Google+:

Google+ este un instrument foarte bun de promovare a oricarui site sau blog, nu este folosit prea des pentru ca Facebook-ul este inca rege. Dar din punct de vedere SEO este o mina de aur, orice articol publicat si pe G+ are o sansa mult mai mare sa creasca in ranking-urile Google, pana la urma este platforma lor sociala. Se pregateste si un nou algoritm numit Google Authorship care sa ajute pinguinul sa-si faca treaba. All and all, Google+ este o sursa buna de trafic.

Una dintre cele mai bune parti ale G+ este faptul ca-ti permite sa folosesti cercurile pentru a-ti segmenta publicul. Nu mai trimiti informatia intr-o mare de oameni, ci targetezi persoanele potrivite. Este important sa-ti segmentezi publicul, altfel exista sansa sa pierzi oameni promovand pe larg diverse produse sau articole.

3. Hashtags #sunt #enervante #dar #utile:

Hashtaging-ul a devenit totusi un fenomen nou si foarte puternic. Te-ai saturat de statusuri pline de #, totusi sunt un instrument util pentru ca permite Instagram-ului sa puna pozele pe categorii.

Sugerez totusi folosirea a 1-2 hastag-uri pe postare, mai multe, deja devine haois si enervant in acelasi timp.

4. Fara banner photo pe LinkedIn:

LinkedIn a introdus in 2012 optiunea de banner photo, un fel de cover photo pe Facebook. Ne apropiem cu pasi repezi de 2014 si multe companii inca nu au utilizat superbul spatiu de promovare. Un spatiu in care mesajul poate fi inteles mai bine si promovat cu atat mai bine.

Chiar daca aspectul curat si minimalist merge foarte bine in online, un loc gol unde ar putea fi un banner superb, nu arata grozav. Este o ocazie genial de a transmite mesajul companiei, intr-un mod placut.

5. Articole postate fara imagini pe Facebook:

40% dintre cititori vor raspunde mai bine informatiilor decat textului simplu. Lipsa imaginilor vor ingreuna cresterea pe social media si vor deprecia valoarea materialului scris.

De ficare data cand scrii ceva pe Facebook, ai ocazia sa cresti potentialul articolului punand o imagine, asta va creste numarul de comentarii si de share-uri.

I dare the girls not to click it.;))

I dare the girls not to click it.;))

Asa se poate atrage trafic mult mai mare si poate creste rata de involvment. Cine nu ar da click pentru el?!?;))

Pana data viitoare.

Dan P.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s