Ziua 4, agonia persista

Spatele te doare, parca ceva s-a rupt in zona lombara, speri sa te simti mai bine pana incepi exercitiile, dar n-ai noroc. Programul de azi se numeste Ab Intervals. Si este exact ce crezi, se concentreaza pe zona abdominala. Iti zice ca ai nevoie de ceva de pus pe jos, clar o sa te tavalesti. De ce ai inceput sa faci asta? Da, vrei sa arati bine! Lasa bullshit-ul cu stilul de viata sanatos!

25 de minute nu pare cine stie ce, un episod din How I Met Your Mother. Nu-i tocmai la fel de usor insa. Azi mi-am scos izoprena si am pus-o la munca. Toate exercitiile am amplificat initial durerea de spate, apoi pot spune ca a mers mai bine. Inca doare, dar este suportabil. In schimb simt ca-mi explodeaza abdominalii. Ma inspira pozele cu rezultate si ideea ca poate voi arata si eu asa. Incep sa ma concentrez pe nutritie si voi vorbi si aici despre ea.

Intre timp incerc sa ma bucur de stabilizare la 90kg, speram sa coboare mai mult. Dar n-am avut noroc, telul este undeva intre 80 si 85. Sper sa-mi iasa… Atunci voi putea fi fericit si sa spun ca toata agonia a meritat. De acum incolo voi posta doar cand voi avea ceva interesant de impartasit, gata cu plansul in public, am zis!;))

Pana data viitoare.

Un Dan P. transpirat si obosit.

Leave a Reply

