Vinerea neagra… ocazie grozava sau doar teapa?!?

Vinerea cea neagra aproape ca s-a incheiat, cativa dintre noi au conturile mai usoare si se gandesc c-au facut o super afacere. Dar chiar asa sa fie? Eu aveam o misiune, misiune care s-a incheiat cu un esec. Trebuia sa gasesc un laptop decent, eventual si cu pret redus de negricioasa zi. Nu am gasit nimic care sa-mi faca cu ochiul macar putin.

Daca tot sunt pregatiti, sa le verificam preturile.

Daca tot sunt pregatiti, sa le verificam preturile.

Am aruncat un ochi pe Evomag, am zis ca poate ceva imi va placea. In afara de laptopuri foarte slabe, am vazut un I7 cu 4gb de ram si un hdd de 500gb, la 2.300 de lei. Not so bad! Apoi am vazut ca are placa video onboard si mi-a trecut. Firma nu-mi spunea nimic, Maguay, asa ca am cercetat. Se pare ca sunt producatori romani, chiar din Bucuresti care colaboreaza cu Intel. Numele insa este nefericit, ma intrebam daca voi primi un laptop mai mic in cazul in care scap apa pe el sau daca-l hranesc dupa miezul noptii… Oare se va transforma intr-un gremlin?!? Pentru cine nu stie, maguay se numea animalutul dragut si pufos din seria Gremlin.:D

Cei de la Adevarul au facut o mica analiza de pret pe Flanco, ei aveau un Xperia Z la oferta, pretul promotional de 1.949,9lei, redus de la 2.500 de lei. Suna bine, asta pana ce faci cercetare si vezi ca pe TelefonulTau il gasesti la 1.800 fara nici un fel de reducere. Articolul este mai stufos si il puteti gasi pe Adevarul.

Asa ca mi-am zis sa incerc si eu o mica analiza, sa vad cat de promotionala e vinearea negricioasa. Am inceput cu Evomag, curios de pretul real pentru acel Maguay, din nefericire nu l-am putut gasi decat pe Evomag la 3.000 de lei, pretul sugerat de ei initial. Sa incercam cu produse mai putin obscure. Dupa mai multe cautari am renuntat la Evomag, ori n-am gasit produsele pe Price.ro ori erau preturile pe bune sau mult prea apropiate. Concluzia: cei de la Evomag sunt sinceri sau au gasit produse destul de obscure.

Trecem la Emag si primul lucru care-mi sare in ochi este un Iphone 5C de 16gb la 2.000 de lei redus de la 2.600 (preturile de fapt sunt cu .99, dar acesta e doar un truc psihologic). Caut eu fratele mai sarac al Iphone-ului si gasesc preturi interesante, gasesc cu 2.130 pe Xphones4all , mai caut putin si gasesc si mai ieftin pe 123gsm cu 2.090. Si veti spune: da dar la Emag e mai ieftin! Si aveti dreptate, dar nu atat de ieftin pe cat vor ei sa credeti.

Mica mea cercetare a dezvaluit ca intr-adevar cumperi ceva mai ieftin, dar nu cu mult mai mult. Cea mai draguta promotie a fost la un articol ce are legatura cu Samsung Galaxy si este la reducere 99%, iar produsul era o husa.:D

Intr-adevar exista ceva reduceri, dar in principiu e doar un impuls care sa te faca sa cumperi. Ca si serverele cazute, brusc e inspirat sentimentul de urgenta si raritate, iar atunci cand ai ocazia sa cumperi, nici nu mai ai indoieli. ADAUGA IN COS!!!

Pana data viitoare.

Dan P.

3 thoughts on “Vinerea neagra… ocazie grozava sau doar teapa?!?

  1. Pingback: Black Friday scurt istoric | Pana mea - the internet marketing blog

  2. Salut,
    Referitor la magazinele online si eu am fost sceptic la inceput insa pana la urma am comandat de la atomgsm si am fost placut surprins…mi-au dat garantie factura telefonul a fost sigilat…deci totul in regula
    Bafta

Leave a Reply

