O seara ca intre fete cu Mona si Remington

Luni ne-am intalnit cu voie buna si veselie la Casara, unde cei alesi de Mona pentru Remington Testing Party au putut vedea cum arata casa unei fashioniste. Dar motivul principal fiind testarea noii game de la Remington, nu va voi vorbi despre gama Silk de la Remington, pentru ca oarecum ma depaseste. Fetele s-au putut bucura de placi, perii rotative si The Ultimate Styler, de care au parut sa fie foarte incantate. Noi in schimb ne-am putut bucura de o gama foarte variata de aparate de tuns si barbierit.

Fumoasa noastra gazda

Frumoasa noastra gazda

Casa fashionistei a fost folosita fix pentru ce era menita, multe fete se aranjau, isi faceau bucle si-si impartaseau secretele pentru coafura perfecta. Noi baietii, am stat in coltul nostru, analizand diversele optiuni pentru eradicare a pilozitatii.

Cand vine vorba de aparate de tuns si barbierit, pot spune ca-s destul de scarbos. Am avut experiente bune si experiente mai putin bune cu diverse aparate. Nu sunt tocmai cel mai span dintre pamanteni, este posibil sa petrec mai mult timp la partea de grooming, decat majoritatea fetelor. Trebuie sa muncesc mult pentru a arata atat de mediocru, iar mare parte din munca mea se duce pe partea de exterminarea a pilozitatii.;))

Vedetele serii

Vedetele serii

Ca un tip paros stiu deja ce vreau in materie de aparate de tuns, am si pielea destul de sensibila, ma irit foarte rapid, iar look-ul de rac nu este tocmai cel mai sexi. Prima oara mi-a atras atentia aparatul multifunctional Lithium-Powered, oferea tot ce-si poate dori un tip paros. O multitudine de capete detasabile: trimmer pentru nas si urechi (da imi trebuie pentru nas, nu si pentru urechi, nu-s asa batran), trimmer lat pentru linii ascutite, trimmer subtire pentru contur, un capat detasabil pentru tuns corporal, pana si un dispozitiv detasabil pentru ras. Era intr-adevar all in one si mi-l doream foarte tare.

Mi-a placut foarte tare si aparatul Pro Power, cu autoascutire, trei tipuri piepteni pentru diverse dimensiuni, dar ce mi-a placut cel mai tare… avea afisaj cu timpul ramas de utilizare. Si mai mult de atat, poate fi considerat si gadget pentru ca se se poate incarca si la USB.:D

Me likes

Me likes

Vedeta serii a fost aparatul de ras Remington HyperFlex Pro, cum l-am vazut m-am indragostit. Trebuie sa mentionez ca nu am mai folosit niciodata aparat de ras cu discuri, dar arata atat de bine ca eram dispus sa-l incerc. Nu pe barba mea frumoasa, dar am incercat putin pe mana si chiar rade aproape ca o lama, plus ca abia de-l simti. Credeam ca va ciupi sau cel putin zgaria, nimic de genul acesta. Am aflat si ca cei de la Remington au fost primii care au folosit aceasta tehnologie cu discuri.

Aparatul ar fi fost prima mea alegere, dar a fost cineva mai rapid decat mine in luarea deciziei. Dar HyperFlex Pro va fi pe lista de achizitii, sau daca va intrebati ce-mi doresc de Craciun…:D

Marcarea teritoriului

Demn de reclama 😉

Eu intr-un final m-am hotarat ca-mi doresc aparatul cu iz de gadget si am ales Remington Pro Power, pentru ca avea si afisaj.:D

Cadouri au fost pentru toti invitatii si insotitorii, gratie reprezentantului Remington aflat la eveniment. A fost o surpriza neasteaptata, baietii au putut pleca cu doua aparate multifunctionale Remington Lithium-Powered. Au fost cadouri surpriza pentru toti invitatii. Toata lumea a plecat zambind, baietii cu ceva mai putin par, iar fetele cu multe bucle.

Sper sa mai avem parte de alt eveniment marca FMWG, cand va fi lansata noua gama de la Remington. Trebuie sa spun ca vreau prioritate pe lista, imi asigur prezenta de acum.:D

Craciunul a venit devreme anul acesta gratie Monei si Remington.

Craciunul a venit devreme anul acesta gratie Monei si Remington.

Pana data viitoare.

Dan P.

Leave a Reply

