O surpriza placuta oferita de Remington Hyper Flex Pro

Am scris despre Remington Testing Party, unde am avut ocazia sa ravnesc dupa un aparat care ma intriga. La momentul respectiv nu am apucat sa-l testez, dar apoi a venit o surpriza placuta. Aparatul ma astepta linistit si voia sa fie testat. Vorbesc despre Remington Hyper Flex Pro , un aparat care m-a facut foarte curios. Sincer sa fiu nu am crezut ca m-as putea intelege cu un asemenea aparat de barbierit, dar curiozitatea m-a facut sa incerc. Credeam ca ma va irita enorm si ca nu voi avea ce face cu el.

Hyper Flex Pro

Hyper Flex Pro

Sa incepem cu detaliile tehnice, aparatul are un led display care iti spune cate minute de barbierit mai ai, nu prea e o numaratoare inversa dramatica pentru ca dupa o incarcare bateriile tin 60 de minute. Partea foarte draguta este ca are un trimmer pentru contur, chiar ma intrebam cum as putea sa fac modificari fine cand am trei discuri destul de mari. Este foarte util, merge si pe uscat si cu spuma, iar curatarea este extrem de usoara pentru ca totul se demonteaza destul de simplu. In pachet vei gasi incarcatorul, un capac pentru lame, o husa pentru aparat si suportul de incarcare, cel mai important insa, manualul de intructiuni  fara de care probabil ca m-as incurcat putin.

Am fost destul de reticent in abordarea aparatului de ras, ma asteptam ca dupa folosire sa nu-mi mai arat fata o vreme pentru a nu fi confundat cu un extraterestru cu pete rosii pe chip. Pentru a intelege de ce imi faceam griji, haide sa va prezint look-ul meu inainte de utilizare.

The beard is with him...

The beard is with him…

With a great beard comes great responsibility…. Asa ca mi-am luat responsabilitatea sa am grija de ea si mai apoi s-o defrisez cu gratia meritata. Ce test putea fi mai bun pentru noul meu aparat de ras?!? Initial am folosit trimmer-ul pentru a scurta parul, nici o lama normala nu facea fata blanitei acumulate, cel putin am putut sa dau frumos forma perciunilor si ciocului la care nu voiam sa renunt. Dupa scurtarea parului, mi-am luat inima-n dinti si am facut pasul final… barba urma sa fie defrisata. Ma asteptam sa simt ciupituri si sa usture, dar totul a mers ca uns. Ori cei de la Remington au un produs total peste orice altceva este pe piata ori aparatele de genul acesta au o reputatie proasta si fara merit. Tot ce am auzit despre aparateale de acest gen, era de rau, iar experienta mea nu a fost chinuitoare. Chiar placuta as putea spune, dar cum o poza valoreaza 1000 de cuvinte, va prezit o descriere de 7000 de cuvinte mai jos.;))

Is that upset Santa???

Is that upset Santa???

What's going on here?!?

What’s going on here?!?

De ce te-ai barbierei?!?! Aveai o barba grozava!!!

De ce te-ai barbieri?!?! Aveai o barba grozava!!!

Accept it!!!

Accept it!!!

And... It's gone...

And… It’s gone…

But you do look kindda cute...

But you do look kindda cute…

Experienta nu s-a incheiat aici, daca tot am vrut sa testez, am dus pana la limite micul aparat. Nu le-am descoperit, dar eu am incercat. Daca tot trebuie sa acapareze functiile unei lame de ras, eu nu folosesc lama de ras doar pe chip ci si pe piept si brate, hai hai nu mai judecati atata! Daca erati si voi atat de parosi nu va mai vedeam grimasele.:P Pot spune ca micul dispozitiv a facut fata cu brio testului suprem si ca pieptul meu era mai fin ca niciodata, ma asteptam sa clacheze, dar n-a facut-o. Si ghiciti ce… o singura incarcare este suficienta pentru a defrisa tot parul de pe corp si mai ai energie in acumulatori si pentru zilele ce vor urma.

Toate ca toate Remington Hyper Flex Pro mi-a depasit asteptarile cu mult, it’s the little shaver that could and did! Daca nu ma credeti, puteti incerca.;)

Pana data viitoare.

Dan P. fara barba din nefericire.:P

Leave a Reply

