Un nou inceput- Insanity

Cei care au citit blogul stiu ca am trecut deja o data prin experienta Insanity, iar Focus l-am abandona. Anumite schimbari din viata mea si perioada nefasta prin care trec m-au facut sa dau un restart la activitatile mele fizice. Si cum altfel as putea face asta mai bine decat cu o alta runda de Insanity?

Insanity-Workout-ReviewIn timpul de pauza kilogramele in plus s-au acumulat, nu mai pot spune ca sunt urias, dar sunt mare. Si vreau sa infrunt viata cu un corp in forma de azi inainte. Toate comentariile voastre m-au motivat si m-au facut sa vreau sa ma apuc iarasi de lucru si pentru asta va multumesc tuturor.

Sfarsiturile pot fi pur si simplu moartea a ceva sau un o sansa pentru un nou inceput. Prefer sa cred ca sunt o sansa pentru un nou inceput, un nou stil de viata si poate o noua sansa pentru a face lucrile mai bine si fizic si in alte domenii.

Cei ce ma cunosc stiu ca sunt genul de persoana perseverenta care nu renunta niciodata, ma voi da cu capul de perete pana voi lesina, dar nu voi renunta. Astfel provocarile pentru mine sunt cu atat mai mari, because I could kill myself doing them. 🙂

In timpul de pauza am ajuns la 95kg, o greutate destul de mare pentru inaltimea mea. Iubita mea mereu m-a sustinut si niciodata nu s-a aratat deranjata de greutatea mea, dar stim cu totii ca ii mintim frumos pe cei pe care ii iubim.

Chiar daca nu as suporta sa ma vada facand asta, mi-ar placea sa fie langa mine sa ma sustina. Primul pas la Insanity este asa numitul Fit Test, faci anumite exercitii si notezi numarul repetarilor pe care le poti face, si pe parcurs vezi cat ai evoluat.

Prima oara cand am facut asta, m-a distrus. Acum insa a fost mai bine.Si va voi povesti mai jos.

Lista exercitiile si ce am reusit sa fac:

Switch kicks:109

Power Jacks: 50

Power Knees: 93

Power Jumps:60

Suicide Jumps:8

Push-up Jacks:30

Low Plank Oblique: 52

Sunt atat de usor de pus pe hartie, dar atat de greu de facut. Cat de greu. Pai hai sa vedeti fata mea dupa antrenament.

dupa insanity fit test

Da, chiar atat de rau.

Pana data viitoare.

Pana mea…Keep it up.

One thought on “Un nou inceput- Insanity

Leave a Reply

