Insanity – primele 3 zile

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand gasesc motivatia, sunt in stare sa daram muntii sau sa mor incercand. Nu este o strategie pentru toata lumea si nu spun ca ar fi o viziune sanatoasa asupra vietii, dar eu asa sunt construit. Cand am hotarat ca ma reapuc de Insanity, am fost motivat de multe chestii, de fapt exagerez, un singur motiv a fost primordial. Este irelevant motivul, fiecare este motivat de alte lucruri, fiecare vrea altceva.

Eu am mai facut programul, dupa cum stiti daca ati urmarit blogul, sau daca nu stiti, va spun eu acum. Parca data trecuta a fost mai usor, parca… Dar atunci veneam dupa luni bune de alergari, acum vin dupa mult timp in care am fost lenes, nu prea exista comparatie.

Ce m-au invatat 3 zile de Insanity: trebuie sa iti acorzi timp pentru exercitii, suna stupid, dar 45 de minute sunt vazute altfel cand transpiri pana nu ma stii cum te cheama. Un episod din serialul favorit trece mult mai repede, asa poti demonstra teoria relativitatii. 🙂

Este important sa faci programul dimineata, cel putin pentru mine, dupa o zi lunga la birou nu ma mai pot monta sa fac exercitiile, sau cel putin va fi mult mai greu. Asa ca am decis sa ma trezesc mai devreme decat de obicei.

Nu trebuie sa fiti descurajati, dar schimbarea necesita efort, dar acel efort va arata rezultate. In timp ce-i drept. Nu te astepta sa ai abdomenul plat intr-o saptama, s-ar putea sa ai o surpriza. Iar daca te-ai apucat si ai impresia ca e prea greu. Iti mai las o poza cu mine dupa antrenament. Eu l-am mai facut si tot ma rupe, asa stii ca este eficient.

dupa cardio power insanity

Nu sunt proaspat iesit din dus, e doar grasimea care plange. 🙂 )

Pana data viitoare… (see what I did there?! până -pană )

 

3 thoughts on “Insanity – primele 3 zile

Leave a Reply

